Het KPN raad van bestuurslid mevrouw Smits, verlaat het zinkende schip. Ze krijgt op eigen verzoek geen vertrek premie en zal bovendien geen variabele beloning ontvangen over de eerste maanden van 2012. Wat is dat, variabele beloning? Is dat de nieuwe manier van bonusbetaling, maar dan niet per jaar, maar per maand, zodat het niet zo opvalt?
Wat is de echte vertrekreden van mevrouw Smits? Is zij het niet eens met de manier waarop KPN zijn klanten besodemietert?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
10 uur geleden