Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 10 februari 2010

Start

Hallo bezoeker,

welkom op mijn blog. Als voormalig en stokoude telg van het beruchte Radio Nix, gehaat en verguisd door vriend en vijand (bijvoorbeeld door een kerstuitzending over "kistkinderen"), wordt het tijd om de openbaarheid te zoeken met mijn ergernissen over leugens en bedrog en ander schoftengedrag van overheden, andere instellingen en personen.
Wat mij mateloos irriteert is het kortetermijngeheugen van de
gemiddelde Nederlander, immers we zijn nog niet belazert of we stemmen massaal weer op de partijen, die ons vertrouwen al zo vaak hebben misbruikt. Neem de schertsvertoning over de commissie Davids. Met een vroom gezicht vertellen onze leiders, dat ze er uit zijn. We verdraaien wat woorden en maken elk woord multi interpretabel en klaar is kees. En geloof mij maar, het laatste over de Irak missie is nog lang niet gezegd.
Door mijn fysieke toestand zal ik niet elke dag in staat zijn berichten te maken en te reageren op door lezers achtergelaten berichten. Jij als bezoeker van dit blog zal begrijpen, dat ik niet op elke oprisping van lezers zal reageren.

Dit blog is in aanbouw, zal mijn profiel enz.. later toevoegen,
groet,
Willem gggvd Wachtmeester

Geen opmerkingen:

Een reactie posten