In het radio 1 nieuws van hedenmorgen een bericht over een brand in een stolpboerderij. De nieuwslezer vertelde, dat de bewoners de brand hadden overleefd, maar bij 1 van de bewoners was het haar verbrand. Het haar verbrand? Kunnen we de volgende keer ook vermelden welke brandwonden de bewoners hebben opgelopen en waar ze zijn verbrand, daarnaast ook graag foto's van de wonden op de website!
De azijnpisser.
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten