De milieutop in Durban is, wat mij betreft, totaal mislukt, veel loze beloftes en het aanhouden van het volkomen ontoereikende oude Kyoto verdrag. CDA boerenlul en volksverlakker Atsma, die weigert scholen te 'ont-asbesten', is dik tevreden, hij vindt de uitkomst voldoende.
Wat een godvergeten klootzak, en dat is een rentmeester van god...... godverdomme!
Hier de link naar een bericht van 17 juni 2011. over de uitlating van Atsma over fijnstof:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2011/06/atsma-fijnstof-en-de-volksgezondheid.html
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden