Volgens de Pers, is EHEC een bacterie, die zich, door zijn vermogen zich aan de darmwand te 'plakken', onderscheidt van andere bacteriën. De kans dat de 'gewone' E. coli het kleefvermogen van de EHEC zullen overnemen is bijzonder groot.
Hieronder een link naar het artikel uit de Pers:
http://www.depers.nl/buitenland/573668/EHEC-is-begin-van-ellende.htm
Een ding is zeker, de diverse overheden hebben te weinig gedaan en doen nog steeds te weinig aan het intomen van het antibiotica gebruik in met name de intensieve martel veehouderij. De reactie op de EHEC bacterie is als te verwachten zwaar onvoldoende. Volksgezondheid zit ten opzichte van economische belangen ergens aan het eind van de lijn.
Lees wat dit betreft ook mijn artikel van gisteren:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2011/06/komkommers-en-tauge.html
Vandaag maakte de EU commissaris Dalli bekend, dat de EHEC besmetting beperkt is gebleven en er dus geen navolgende maatregelen hoeven te worden genomen.......
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
2 dagen geleden