Gistermiddag was NOS verslaggever en blokhoofd Frank Renout te horen op Radio1, na 16.30 u. 'Uiteraard' over de nasleep van de aanslag op Charlie Hebdo en die op een joodse winkel in Parijs. Het presentatieschaap van Radio1 vroeg hem, of met de nieuwe aangekondigde anti-terreur maatregelen, Frankrijk niet gaat lijken op een politiestaat. Volgens Renout is dat niet het geval, 'want in Frankrijk is men gewend aan veel politie en leger op straat........' ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Jezus christus wat een antwoord!!!! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Hoeveel belastinggeld krijgt deze kwast voor z'n domme gelul????
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
12 uur geleden