Gisteren een drama in Hoensbroek, een verwarde man vermoordde een man en werd later door de politie doodgeschoten. De gealarmeerde politie die ter plaatse kwam, trof een man die hen bedreigde met fakkels, waarop het fatale schot viel. Waarom wordt er niet in armen of benen geschoten en is er nog iets gedaan met de schietkunst van agenten, die al een paar jaar geleden onder de maat werd bevonden?
Draai hier maar 'Krauts' ('cops can't shoot straight') bij van The (Incredible) Fred Banana Combo bij
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden