Gistermorgen op Radio1 (rond 9.12 u.) Serge Brammertz, de hoofdaanklager van het Joegoslavië-tribunaal, over de laatste processen van dit tribunaal, onder andere tegen Radovan Karadžić. Brammertz stelde dat het tribunaal een succes is........ ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Ja echt een 'waanzinnig succes', zeker daar de westerse landen, die bombardementen op burgerdoelen uitvoerden in voormalig Joegoslavië, niet eens werden aangeklaagd*. Bovendien waren de bombardementen op Servische stellingen in Kosovo, het uitvloeisel van doelbewuste NAVO leugens........
* Voor de 'goede orde': het bombarderen van burgerdoelen, was en is een oorlogsmisdaad!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden