Terecht veel ophef over de namaak 'doventolk', die werd gebruikt voor de grote Mandela herdenkingsdienst afgelopen week.
Vooral van de commerciële Nederlandse omroepen, is dit behoorlijk hypocriet, probeert u maar eens ondertiteling te krijgen, onder Nederlandstalige programma's bij die zendgemachtigden, ze zijn er domweg niet.......... Dat is een groter schandaal, dan de oplichterstolk, tijdens de Mandela herdenking, immers dit is een dagelijks terugkerend fenomeen en dat anno 2013!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden