Vanmorgen op Radio1 rond 9.12 u. een verslag van Joris van de Kerkhof uit Turkije. De NOS heeft al 2 'pret-oorlogscorrespondenten' in het gebied, te weten: Hans Jaap Melissen en Jan Eikelboom*, die 2 zitten meer in Turkije dan in Syrië, waarom kan 1 van deze 2 geen verslag doen van de rellen in Turkije? Bovendien heeft de NOS een correspondent voor Turkije te weten Bram Vermeulen.
Werkelijk ongelofelijk hoe men bij de NOS omgaat met belastinggeld, wanneer gaat de overheid daar eens orde op zaken stellen. Voorts kan, gezien de kwaliteit van de verslaggeving van NOS verslaggevers/correspondenten, er minstens twee derde van het budget af!!
*Zie voor Jan Eikelboom: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/05/jan-eikelboom-zorgt-zelf-wel-voor.html en voor Melissen: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/09/hans-jaap-melissen-in-aleppo-deel-2.html
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden