Twitter is een handig medium voor de politie, zo berichtte BNR op haar site op 6 juni jl. Uit onderzoek van de universiteit van Utrecht en 'het Center for Public Innovation' blijkt dat Twitter het perfecte klik-medium is voor burgers die graag anderen aangeven bij de politie.
We zijn beland in een maatschappij, die in fiks tempo op weg is naar die in de periode 1940-1945, als het gaat om klikken en inbraken op de privacy vanwege de 'veiligheid'. In de 70er jaren hoorde ik regelmatig Hagenaars zeggen, dat je 'tijdens de oorlog' met een gerust hart, je melk 's morgens op de stoep voor je huis kon laten staan, zonder dat deze gestolen werd...........
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden