In het Radio1 nieuws van 13.00u. vanmiddag, een 'verslag' van NOS 'verslaggever' van de Kerkhof, aangaande de berechting van een relschopper, die zich in Haren misdroeg. Om te laten zien, dat zijn hartje lekker rechts-bruin klopt, speelde van de K. de woorden van de officier van Justitie af, dus lekker laten horen, hoe erg deze man zich zou hebben misdragen. De rechter ging niet mee in de eis van deze officier, de man naast een vrijheidsstraf, ook een boete van € 500,-- op te leggen. De verklaring van de rechter werd echter niet afgespeeld door van de K. Stuntelend en hakkelend, deed hij een vergeefse poging, te verklaren wat de beweegreden(en) van de rechter, tot deze beslissing was....
Radio1, ook voor uw stemmingmakerij!!!
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden