Werd afgelopen week gebeld, door een dame die zei namens mijn kabelaar, Ziggo te spreken. Of ik even tijd had voor een mooi aanbod. "Nee mevrouw, voor aanbiedingen graag een e-mail bericht naar mijn adres". "Goed meneer, dan zal ik u nu doorschakelen met het info-filter". "Dat hoeft niet mevrouw, ik sta al genoteerd bij het bel me niet register".
Normaal breek ik zo'n gesprek al vloekend af en verbreek ik de verbinding. goed, dat ik dit deze keer niet deed, blijkt eens te meer, dat men dit register niet of bijzonder slecht raadpleegt........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden