Directeur Smits vertrekt per direct bij het Maasstad ziekenhuis, zijn prestaties waren dusdanig waanzinnig goed, dat hij een bonus meekrijgt van € 236.000,--. In Nieuwsuur gisteravond een lid van de raad van bestuur van het ziekenhuis, 'dhr' Scheepbouwer, die zelf wel bestemmingen heeft voor achterlijk hoge salarissen voor wanprestaties, deze Scheetknauwer kwam even toelichten dat er niets mis is met de vertrekbonus van de blunderende directeur. Over hufter gedrag gesproken....
En de politiek bestuurders maar zeiken over de hoge kosten van de gezondheidszorg.
Een ongelofelijk staaltje top-arrogantie en dat in een tijd, dat de zwaksten het vel over de oren wordt gehaald.
Mocht hier net als in Groot Brittannië de vlam in de pan slaan, zijn dit soort bestuurders minstens voor een flink deel verantwoordelijk.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden