BBC World Service (radio) meldde gistermorgen in het nieuws van 10.00 u. (onze tijd), dat mensenrechtenactiviste Maryam al-Khawaja eerder afgelopen week werd gearresteerd, kort nadat haar vliegtuig was geland in Manama, de hoofdstad van Bahrein. Al-Khawaja woont in Denemarken en wilde haar gevangen zittende vader bezoeken, Abdulhadi al-Khawaja, mensenrechtenactivist en voorzitter van het Bahrain Centre for Human Rights. Deze is in hongerstaking gegaan, tegen zijn gevangenschap en zijn gezondheid verslechtert met de dag. Maryam al-Khawaja werd gearresteerd op de uiterst belachelijke aanklacht van belediging van de koning en het aanvallen van twee politieagenten......... Zoals u zult begrijpen, wacht haar, als het aan de achterlijke autoriteiten ligt, een zware gevangenisstraf......
De hoogste tijd, dat koning pils WA en zijn pampa-koningin, met een dikke delegatie naar Bahrein afreizen, om daar 'mooie contracten' binnen te slepen! Want zoals u weet: geld gaat ver voor de moraal!
Welke Nederlandse bedrijven werken momenteel al, onder bescherming van deze belachelijke dictatuur, in Bahrein???
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
11 uur geleden