In het KRO programma 'Goedemorgen Nederland', had men deze week elke dag aandacht voor een overledene, dit in het kader van herbronning op het 'ware geloof', dat van de rooms katholieken en de dag waarop die katholieken aan de doden denken, 'allerzielen' (2 november).
Gisteren was het de beurt aan Rijk de Gooyer, die precies op die dag een jaar geleden overleed.
Wedden, dat de Gooyer, als hij dit zou horen een rinkelende vloek ten gehore zou brengen?
Het is als met het 'dopen' van overledenen door de mormonen, die daarmee de overledenen inlijven bij hun verfoeilijke sekte, een praktijk waar de Nederlandse overheden 'iets' te gretig aan mee werken......
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden