De V.I.D. (Verkeer Informatie Dienst) maakte vandaag bekend, dat er de eerste vier maanden van dit jaar minder files stonden dan diezelfde periode een jaar geleden. Dat was volgens de V.I.D. het gevolg van meer asfalt voor de automobiliteit. Gelul van een dronken aardbei, maar de leiding van de V.I.D. zal wel in handen zijn van een CDA of VVD figuur.
De eerste vier maanden van vorig jaar hadden we een record aantal 'sneeuwdagen', volgens de V.I.D. waren de weersomstandigheden dit jaar hetzelfde als vorig jaar.... Bovendien houdt de V.I.D. geen rekening met de crisis, die nog steeds aanhoudt.
Een geval van asfaltlobby, geserveerd op een bedje van leugens en verdraaiingen.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden