Uw Azijnpisser 'zapte' gisteren per ongeluk naar tv West, ik heb een enorme hekel aan geldverslindende lokale omroepen, die landelijk teeveetje spelen. Zowaar in het nieuws, echt nieuws: de grote hoeveelheden stof waar vuilnismannen mee te maken hebben. De AVR doet er volgens het bericht van alles aan om het stofhappen tegen te gaan, zo zijn de wagens gesloten (ooit een open vuilniswagen gezien?) en moeten de werknemers zich, na het terugkomen van de rit, douchen.
Hoe de AVR de longen van de 'grootverdienende' vuilnismannen reinigt werd niet vermeld. Voorts vertelde het bericht niet, wat voor stoffen de vuilnismannen inademen, sinds het verdwijnen van de inzameling van chemische stoffen*, zie je regelmatig bij opengescheurde vuilniszakken verfblikken en andere troep, die bij chemische inzameling behoren, in het gewone vuilnis.
Volksgezondheid en economie, ra ra wat is het belangrijkst?
* enige jaren geleden werd het inzamelen van chemische stoffen op meerdere punten stopgezet in Den Haag, tegenwoordig moet je op je fiets naar een industrieterrein, waar je ook nog eens tegen een kunstmatig aangelegde heuvel moet op fietsen.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden