De Friese ADHD staatssecretaris van het CDA, de nitwit Atsma is o zo blij met de afvalverwerking in Nederland, dat liet hij vanmorgen in Goedemorgen NL weten (na 9.30u.). Niet dat hij daar ook maar iets aan gedaan heeft, integendeel deze Friese boerenlul heeft de belasting op verpakkingen afgeschaft en is niet van plan statiegeld op plastic flesjes weer in te voeren.
Een typisch gevalletje van pronken met andermans veren.
Lees ook mijn berichten over deze smeerpijp, zoals het stoppen van de actie tegengas en het normaal vinden dat slachtoffers van overheidsbeleid, zelf opdraaien voor de kosten, berichten van 19 februari en 24 juni 2011:
http://deazijnpisser.blogspot.com/2011/02/asbestverwijdering-scholen.html
http://deazijnpisser.blogspot.com/2011/06/atsma-en-zijn-afbraak-van-een-gezonder.html
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden