Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 15 mei 2023

Loek Wachtmeester 21 juni 1993 - 12 mei 2023

Afgelopen vrijdag is mijn lieve mooie zoon in een impuls uit het leven gestapt...... Loek was een man met een groot hart en altijd bereid iedereen te helpen.

Loek was als ikzelf een groot muziekliefhebber. Als je op Loeks foto klikt krijg je zijn (nieuwste) Spotify lijst te zien, een lijst die hij onlangs was begonnen. Eerder had Loek op YouTube muzieklijsten geplaatst, als je op deze link klikt krijg er zeven te zien. Ook heeft hij een paar jaar geleden een mooie rap CD gemaakt met schitterende beats die hij deels zelf en deels met zijn vriend Leroy componeerde, zal aan Spotify en YouTube vragen hoe je die kan uploaden.  


 Lieve Loek rust zacht, eeuwige liefde voor jou

Het verdriet om Loeks dood is zo overweldigend dat zijn zus Milou, haar vriend Riccardo en ik ons geen raad weten, wat ook geldt voor zijn moeder Ria en zijn grote vriendenkring: lieve Loek we houden enorm veel van je en we zullen je nooit vergeten

 

 (On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)

7 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem, hartelijk dank. Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita Viergever15 mei 2023 om 22:34

    Mijn diepste condoleance voor jullie allemaal. Ik heb de teksten gelezen, waarvoor dank. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Willem, Ria, Milou, familie en vrienden heel veel sterkte de komende tijd. Het verlies van Loek is een enorm verlies. Geen woorden voor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Joan, dank je wel, ik zal de boodschap overbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joan, ik zie dat ik jouw tweede reactie per abuis heb verwijderd, een vervelende sukkel had een hele pagina aan spam gepost, bij het verwijderen van zo'n vijfentwintig spam berichten heb ik per ongeluk die van jou verwijderd. Mijn excuus.

    BeantwoordenVerwijderen