Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 16 december 2023

Dienstmededeling: Azijnpisser computerproblemen

Beste bezoeker, 

ik heb grote problemen gehad met mijn laptop en heb daarom een paar dagen niets kunnen posten, mijn excuus, zal proberen morgen een bericht te posten.


On the top right hand side of the page on my blog (with this article) you can choose for a translation in  the language of your choice >> Google Translate.









Let op!! De ruimte om reacties weer te geven werkt niet, zo merkte ik onlangs. Als je commentaar hebt doe dit dan via het mailadres trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten