De nieuwste topgraaier van het corrupte UEFA zootje, is Sloveen Ceferin. Deze kwast durfde na aanwijzing als voorzitter te zeggen, dat hij vooral stabiliteit wil in de UEFA........ ha! ha! ha! ha! Nee, niet de bezem door de corrupte organisatie, te beginnen met een hervorming van de organisatiestructuur, maar 'stabiliteit...'
Tja, als corruptie je organisatie heeft opgeschud, doe je allemaal even kalm aan, er vallen immers miljarden te verdienen, met het uitnemen van landen*, waar de grote toernooien worden georganiseerd.........
FIFA + UEFA + IOC= supercorruptie!
* En daarmee de bevolking van die landen........
Zie ook:
'WK 2022 in Qatar: duizenden doden voor een voetbaltoernooi'
'FIFA wil macht spelersmakelaars aanpakken'
'FIFA macht over rechtspraak >> klasse justitie terug van nooit weggeweest!!'
'Koenders nalatig: Laura de B. mag als verkrachtingsslachtoffer blij zijn, dat ze nu al vrijkomt...........'
'Moody's: Brazilië nadert 'junk status.....''
'Sepp Blatter, capo di tutti capi, ongeschonden herverkozen......... AUW!!!'
'FIFA corruptie ellende en weer wordt Blatter niet gepakt.........'
'WK voetbal beschermd door speciale troepen, ingehuurd door de FIFA.........'
'Sepp Blatter: 'ach iedereen maakt wel eens fouten...........' ha! ha! ha! ha! ha! ha!'
'WK voetbal 2022 in Qatar niet in de zomer'
'Voetbal: subsidie en 'sponsoren''
Klik voor meer berichten n.a.v. het bovenstaande, op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden, dat geldt niet voor Champion League en Platini (ik ben dan ook 'niet echt' een voetbalfanaat).
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
9 uur geleden