PvdA burgemeester van der Laan, beloofde de Ajax fanaten gisteren, dat als zij zich een jaar lang gedeisd houden, er volgend jaar een officiele inhuldiging van Ajax zal volgen. De Ajax fanaten waren zo gelukkig met deze toestemming, dat ze uit pure blijdschap de NS gisteren een schade bezorgden van € 40.000,-- en een flink aantal vernielingen in Amsterdam aanrichtten............
Nog even volhouden Ajax 'mannen', dan staat het Museumplein in 2015 tot jullie beschikking!!!
En dan durft wanpresterend minister VVD stoephoer Schippers, voetbal te vergelijken met hockey...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden