PvdA burgemeester van der Laan laat de inhuldiging van het Nederlandse voetbalteam morgen, toch met een boottocht gepaard gaan. Voor de veiligheid aldus deze nixnut, anders komen er te veel mensen naar het Museumplein.
Wat een gelul, 99% van de voetbalverdwaasden komen voor de officiële inhuldiging naar het...... (juist:) Museumplein!! Maar van der Laan kan zichzelf weer lekker promoten als voetballiefhebber, de extra kosten gaan ten laste van de belastingbetaler en de verdere inzetbaarheid van politie........
Laatst bijgewerkt op 23 september 2015.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten