Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 8 juli 2010

DOM DOM DOM, het CDA en mensenrechten

In mijn bericht gisteren over de vieze minister... was ik het e.e.a. vergeten, bij de landen die ik noemde mag Israël natuurlijk niet ontbreken. En dat land is natuurlijk de grote liefde van de engerd Verhagen, bovendien is Syrië de aartsvijand van Israël. Wat ik eveneens vergat te vermelden is de manier waarop wij bepaalde uitgeprocedeerde asielzoekers het land uitwerken (totaal gefixeerd), volgens diverse deskundigen, waaronder Amnesty International, een flagrante schending van de mensenrechten. Laten we verder nier vergeten dat we onder het CDA bewind tegenwoordig ook kinderen opsluiten, Nederland is herhaaldelijk door UNICEF op de vingers getikt voor de schending van kinderrechten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten