Afgelopen week hoorde ik grofgraaier Verlind in het onvolprezen muffe Mediaforum op Radio1 zeggen, dat het AD een kwaliteitskrant is......... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zelfs het weerbericht van landelijke sufferd AD klopt 9 van de 10 keer niet..!! De volvette olifantendrol Verlind vindt zichzelf een 'intellectueel' en boogt op zijn 'journalistieke achtergrond......' ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Het AD is een enge angst- en haatzaai-krant, het best te vergelijken met de Telegrof. Het AD heeft niets met kwalitatief goede journalistiek te maken en al helemaal niet niet met onafhankelijke journalistiek!! De nieuwe hoofdredacteur van het AD, schijnt van de neoliberale NRC te komen en als je die drie letters noemt, ligt 'intellectueel Nederland' in katzwijm.........
Voor meer hilarische berichten met Verlind en andere berichten n.a.v het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht terug kan vinden.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden