Gistermiddag op Radio1, in het onovertroffen suffe Media Forum van de NCRV, Ton Verlind, het oude KRO opperhoofd. Deze liet zijn licht schijnen over de Cuijkse zedenzaak. Al vanaf 6 uur 's morgens volgde hij het nieuws daarover en volgens Verlind werd de luisteraar 'gebrainwashed' met kleine porties nieuws, waar aan het eind van de dag pas bleek of het ja dan nee, ernstig was. 'Niemand wist eigenlijk de ernst van de zaak', aldus Verlind, welnu Verlind rond 11.00 u. ('s morgens) werd er al gemeld, dat deze zieke pedofiguur minstens 11 meisjes daadwerkelijk fysiek had misbruikt, misschien de volgende keer beter luisteren als je iets volgt. Werkelijk nieuws was er pas 's avonds volgens Verlind, o.a. bij Pauw&Witteman, met 'deskundigen' en zo...... ha! ha! ha, ha! ha!
Hé Verlind, weet je wat 'brainwashen' is? Mensen dagelijks de grootste kul als belangrijke info door de strot duwen en kritiekloos politici en 'deskundigen' na kakelen. Als ik mij niet vergis, is de KRO daar heel goed in, ook al onder jouw 'bezielende' leiding!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten