Uw supermarkt wil in de toekomst het personeel, dat al gigantisch uitgeperst wordt, als het om salaris gaat, nog verder uitknijpen, door de extra vergoeding voor de avonduren, in het weekeinde en op feestdagen niet meer te betalen, maarrrrrrrrrrrrr let op: de medewerkers die van 00.00 u. 's nachts tot 04.00 werken, 'mogen gewoon' hun extra vergoeding houden, echt christelijk hè?!! E.e.a. blijkt uit CAO onderhandelingen, die nu gevoerd worden
Excuseer: godgloeiendegodverdomme!!!!
Laat het personeel van uw supermarkt, die al onbeschoft uitgebuit worden, weten dat u dit een grof schandaal vindt, graag op een hartelijke luide manier, zodat het andere winkelende publiek en het overbetaalde management het ook horen! U doet daar het gewone personeel een groot plezier mee!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten