Sjors Fröhlich, de radiokneus van de rechtse Telegrof 'rebellenclub', durfde vanmorgen op 'zijn' zender te zeggen, dat BNR natuurlijk onafhankelijk is, maarrrrrrrrrrrr 'wij' bezien de zaken natuurlijk wel door de ondernemersbril........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! De zak maakte ook nog onderscheid in welke ondernemers, niet alleen de grote ondernemers....... ha! ha! ha! ha!
Hé luisteraar van BNR, bent u werknemer? Onmiddellijk uitzetten dat station!!!
Nogmaals voor de goede orde: BNR is onderdeel van de Telegraaf Media Groep, die de dagbladen Telegraaf en Financieel dagblad uitbrengt (en een aantal lokale sufferds), voorts vallen de 'publieke omroepen' WNL en PowNed, onder dezelfde vlag, beiden omroepen betaald met belastinggeld, zelfs met veel te weinig leden, mochten deze omroepen vorig jaar doorgaan, met dank aan de VVD......
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten