Gisteravond, of eerder deze week, schijnt Jelle Brandt Corstius in De wereld Draait door te zijn geweest. Hier liet hij weten, dat hij voorzichtig is, met zijn 'journalistieke' werk als het om Rusland gaat (hier doelde hij op zijn schrijfsels). Dit doet Brandt Corstius, omdat hij anders zijn vrienden in Rusland niet meer kan opzoeken (bij kritiek op het Russisch bewind, krijg je geen inreisvisum meer)..........
Jelle Brandt Corstius, jij hoeft je niet meer te verontschuldigen hoor, in Nederland is het tegenwoordig heel normaal, dat journalisten zichzelf censuur opleggen, zelfs als het om berichten over Nederland gaat. Het zou wel fijn zijn, als jij en je collega's de bevolking, die zoals vandaag uit onderzoek blijkt, nog voor een kwart vertrouwen hebben in de nieuwsmedia, even duidelijk maken, dat ze niet te veel moeten verwachten op 'journalistiek' gebied en dat de titel journalist, voor de meesten, die zich als zodanig afficheren, fout is (als het om jouw vakgenoten en jouzelf gaat). En als jij zo'n moeite hebt, kritiek op Rusland te uiten, schrijf dan helemaal niet meer over Rusland, daar je anders de indruk wekt, dat alles koek en ei is daar!!!!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten