Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 20 juni 2010

JPB en de media

Vlak voor de verkiezingen was CDA'er Balkenende veel te zien in de media. En ja het zijn natuurlijk voorgekookte praatjes geweest, maar de gemuteerde autistische kleiaardappel was ineens overal te zien. Na zijn aantreden in 2001 verplaatste hij het wekelijks vragenuurtje van de minister-president, van Nieuwspoort naar een ministerie. Hij nodigde dan alleen journalisten uit, die hem welgevallig waren.
Na de verkiezingen verliet hij met z'n uitgestreken aardappel bek duidelijk boos de plek des onheils.
Volgens welingelichte kringen, begon hij, nadat de deur achter hem en zijn gevolg was gesloten, te schreeuwen en te krijsen. Zo kreeg volgens mijn bron de gladde leugenaar J. de Vries naast een uitbrander, een schop tegen zijn schenen van onze mislukte aardappel. In de dienstauto naar huis, zo vervolgde mijn bron, lag hij op de grond te huilen en met zijn kop op de bodem van de auto te bonken onder het uitroepen van: "en ik ben altijd nog wel zo glashelder", "ondankbaar tuig", "wat zal ik jou missen, mijn dierbare splinternieuwe dure dienstauto" en "wat moet ik nu zonder mijn lekkere Balkenende norm inkomen".....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten