Gistermiddag de een of andere tankstation idioot bij BNR zo rond 16.50 u. Deze vertelde in geuren en kleuren, dat er Starbucks koffietenten bij benzinestations langs de snelwegen zullen worden ingericht. Op de vraag of hij....., jazeker daar zou hij wel voor omrijden....... ha! ha! ha! ha! ha! Een 'hippe' bak koffie, waar het enige bijzondere aan is, dat het peperduur is...... ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Je zou wel gek zijn, zelfs als je daar zou tanken, alleen om een schunnig dure bak koffie te drinken. Bovendien zou je minstens 2.500,-- netto per maand moeten overhouden, wil je dat bij elke tankbeurt kunnen doen!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden