Gistermiddag de een of andere tankstation idioot bij BNR zo rond 16.50 u. Deze vertelde in geuren en kleuren, dat er Starbucks koffietenten bij benzinestations langs de snelwegen zullen worden ingericht. Op de vraag of hij....., jazeker daar zou hij wel voor omrijden....... ha! ha! ha! ha! ha! Een 'hippe' bak koffie, waar het enige bijzondere aan is, dat het peperduur is...... ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Je zou wel gek zijn, zelfs als je daar zou tanken, alleen om een schunnig dure bak koffie te drinken. Bovendien zou je minstens 2.500,-- netto per maand moeten overhouden, wil je dat bij elke tankbeurt kunnen doen!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
10 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten