De Amsterdamse VVD boerenlul Teeven deed de Kamer gisteren een rapport toekomen, waaruit zou blijken, dat veel meer mensen, uh ik bedoel vluchtelingen/asielzoekers, het land verlaten dan voorheen......... Het is dat 't godverdomme zo triest is, maar anders zou je je alweer doodlachen! Die grote hoeveelheid mensen die 'terugkeert' wordt gedeporteerd, half vastgebonden, soms met een anti-bijtmasker op en drogeringen kan je ook al niet uitsluiten!
Jezus de zak durft wel!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
12 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten