Voorstel van de ambtelijke werkgroepen: Verhoog het treinkaartje in de spits.
Logisch als je in de spits alleen een staanplaats in de trein hebt, vind je het natuurlijk geen probleem om voor die rit extra te betalen. Zijn die lui nou echt van de pot gepleurd? Mijn voorstel: ontsla de topambtenaren die meewerkten aan al de asociale voorstellen, 1 jaar w.w., ontslagvergoeding verplicht gebruiken voordat ze ook maar een stuiver uit de w.w. pot krijgen en na 1 jaar verplicht aan het werk, schoonmaakwerk lijkt me wel wat voor deze ellendelingen.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten