Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 7 april 2010

Kamp even terug in Nederland

Kamp, u weet wel, die VVD'er die zo maar als bewaarder kan doorgaan, is voor de 5e keer dit jaar in Nederland. Wat een efficiëntie! (en vervuiling). Hij is niet van de radio te slaan, als ik 'm op tv zie word ik onmiddellijk kotsmisselijk, dus zap ik direct weg. Kamp heeft een baantje voor 3 jaar op de Antillen, over welke kunde beschikt die man, buiten het als vuilnis wegzetten van grote groepen mensen? Maar goed Kamp wil geen oorlog meer met Venezuela, want elke dag komen er bootjes met verse groente vanuit Venezuela naar de eilanden. En bewoners gaan vaak naar Venezuela voor de gezondheidszorg! Is het niet godgeklaagd, dat deze boerenlul dit uit zijn Nederlandse-bestuurskop kan krijgen. Dus Nederland staat toe, dat de gezondheidszorg daar onder de maat of zelfs niet aanwezig is. Dat er vreselijke armoe is mag algemeen bekend worden verondersteld. En wat wist onze vorig kabinetslid en minister vroeger over Antillianen te vertellen? Mag die zak ajb met het vuilnis mee?
Tot mijn spijt moet ik erkennen, dat ik nog vergeten ben de rijke Nederlanders die op de Antillen wonen te vermelden. Deze figuren, die de belasting hier legaal kunnen ontduiken door daar te wonen, zijn vaak ook terug te vinden in bestuurlijke functies op de Antillen, neem de familie van der Sloot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten