Graag je aandacht voor het volgende, althans mocht je van plan zijn om een bestelling bij Cara Camilla te plaatsen. Het bedrijf staat slecht bekend bij politie en consumentenorganisaties, maar alsnog mag dit bedrijf doorgaan met het belazeren van mensen dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn...... Op 21 oktober jl. bestelde ik elektrisch verwarmde handschoenen bij dit bedrijf dat ten eerste haar leveringsvoorwaarden niet nakwam.....
Op 22 oktober jl. kreeg ik de volgende mail:
|
|
Als je vragen hebt, kun je deze e-mail beantwoorden of ons e-mailen op service@caracamilla.nl
|
Bestel #CARA43639 |
Nadat ik de handschoenen op 11 november jl. ontving las ik op de bijgeleverde info dat het leren handschoenen waren, aangezien ik veganist ben, wilde ik ze terugsturen. In de advertentie op het net werd het woord 'leer' of 'echt leer' niet genoemd. Daarop kreeg ik een mail waarin mij werd gezegd dat ik ze op eigen kosten terug moest sturen naar China!!! (en dat ook nog eens met extra kosten voor track en trace om verloren gaan van de handschoenen te voorkomen.....)
Uiteindelijk zei een deskundige mij na onderzoek dat de handschoenen niet eens van leer waren, maar van kunststof!! Ofwel je moet ook nog oppassen met wat Cara Camilla als specificatie voor een product weergeeft......
Hieronder de mailwisseling met meer dan achterlijke emoji's van Cara Camilla en geeft het door mensen >> dit oplichtersbedrijf moet zo snel mogelijk failliet gaan, ze zouden overigens niet eens in Nederland, maar in België zijn gehuisvest.
En zegt het voort!!
(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice: choose 'Engels' [english] so you can recognise your own language [the Google translation is first in dutch, a language most people don't understand, while on the other hand most people recognise there language translated in english])
On Thu, Nov 10, 2022 11:08 AM, trippleu@gmail.com wrote:
Geachte heer/mevrouw,wanneer ontvang ik eindelijk mijn bestelling met nummer #Cara43639??Na veel beloften van uw kant waarin o.a. de datum 4 november werd genoemd, heb ik tot op heden niets ontvangen.Ik ben op z'n zachtst gezegd niet blij met deze gang van zaken!!Graag per ommegaande uw antwoord.Met vriendelijke groet,Willem Wachtmeester,Den Haag.E-mail: trippleu@gmail.com
Hi Willem,
Bedankt voor jouw mailtje!
Ik heb meteen voor jou uitgezocht waar jouw bestelling zich op dit moment bevindt. Helaas moet ik je vertellen dat jouw pakketje vermoedelijk ergens verloren is gegaan, omdat ik geen recente track en trace gegevens terug kan zien in ons systeem. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Wij zullen jou daarom ook een nieuw pakketje toesturen, hier zitten uiteraard geen extra kosten aan verbonden!
Ik zou dan nog wel graag het adres controleren, om er zeker van te zijn dat jouw bestelling geleverd gaat worden op het juiste adres.
Klopt dit adres + telefoonnummer?
Willem Wachtmeester
Den Haag
Netherlands
Ik zie jouw mailtje graag tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Yara
|
| 11 nov. 2022 15:22 |
Op vr 11 nov. 2022 om 09:48 schreef Willem Wachtmeester <trippleu@gmail.com>: On Fri, Nov 11, 2022 3:22 PM, trippleu@gmail.com wrote:
|
| 12 nov. 2022 20:42 |
|
Hi Willem ,
Bedankt voor jouw mailtje!
Wat jammer om te lezen dat het product niet naar wens is.
Uiteraard kun je altijd jouw bestelling naar ons retourneren. Om jouw tijd en retourkosten te besparen, heb daarom misschien een leuke aanbieding voor jou!
Wat zou je ervan vinden als je een ander product mag uitkiezen voor maar 17.50 euro extra? Dat zou toch geweldig zijn!
Het product mag alleen niet duurder zijn dan het huidige product die besteld is. Je ontvangt dan een ander product voor maar 17.50 euro extra erbij!
Ik hoor graag welk product uit ons assortiment ik voor jou kan bijbestellen!
Met vriendelijke groet,
Caressa
| 13 nov. 2022 09:23 |
|
| 13 nov. 2022 16:32 |
|
Hi Willem,
Bedankt voor jouw mailtje!
Het is altijd mogelijk om jouw bestelling naar ons te retourneren. Ik zou graag een foto van het pakket + het product willen ontvangen, zodat wij kunnen beoordelen of de retourzending op deze basis in aanmerking komt. Daarnaast ook om jou te verzekeren dat het aankoopbedrag teruggestort wordt op jouw rekening, zelf als jouw product tijdens de retourzending beschadigd raakt.
Zodra wij de foto hebben ontvangen en goedgekeurd, ontvang je van ons het retouradres.
Ik zie jouw mailtje graag tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Yara
| 18 nov. 2022 10:28 |
Op vr 18 nov. 2022 om 10:28 schreef Willem Wachtmeester <trippleu@gmail.com>: On Fri, Nov 18, 2022 10:29 AM, trippleu@gmail.com wrote: |
|
| 19 nov. 2022 17:29 |
|
Bedankt voor jouw mailtje!
Wij hebben de foto’s/video’s in goede orde ontvangen.
Goed nieuws, je komt aanmerking om jouw bestelling te retourneren. Hiervoor kun je gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie.
Jouw retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Binnen 14 dagen na ontvangst verzenden, in de originele verpakking en zonder gebruikerssporen.
- De retourkosten komen voor rekening bij degene die het pakketje retour stuurt.
Wij raden aan om jouw bestelling door middel van een track en trace code retour te zenden via PostNL of Bpost. (Zonder track en trace code is het mogelijk dat jouw pakketje zoek raakt, of jouw retourzending niet getraceerd kan worden. In dit geval wordt het aankoopbedrag niet teruggestort).
Zodra wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw rekening.
Het retourformulier kun je downloaden via de bijlage in deze e-mail.
Ik wens je nog een hele fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Caressa
Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om
deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur het ingevulde retourformulier
samen met de factuur mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld
kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.
teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd
worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om
geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn
gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
verantwoordelijk voor de verzending.
Address: F. Khang Zhong, Building no. 2,Commercial Second Street
Niushan Zhong Wu Wei, Dongcheng Street, Dongguan City, Guangdong Province
Country: China
Company: Yunling Warehouse
Zip code: 523000
Mobile phone: 15999546596
Terugbetalingsbeleid
14 Dagen bedenktijd
Uiteraard kan het gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is of omdat je om andere redenen niet tevreden bent.
Wettelijk gezien heb je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren, dit heet het "herroepingsrecht".
Hoe kan ik retourneren?
Als je besluit om je producten naar ons te retourneren binnen de 14 dagen bedenkperiode, is het goed om te weten dat wij het volledige bestelbedrag binnen 5 werkdagen naar jou zullen terugbetalen, zodra wij het product hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending kunnen wij helaas niet vergoeden.
Het retourproces:
- Stuur ons een mailtje met daarin o.a. het bestelnummer, zodat wij weten dat we jouw bestelling retour kunnen verwachten.
- Download het retourformulier, print deze uit en vul de gevraagde gegevens in
- Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking
- Verzend het pakketje naar het Retouradres dat vermeld staat op het retourformulier.
- Stuur onze klantenservice de Track & Trace code, zodat wij uw geld direct kunnen terugbetalen.
Uitzonderingen retourneren
Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:
a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e.
producten uit de collecties "Beauty", "Kids & Baby", "Bikini's en
Badpakken" en "Sport" kunnen wij helaas niet retour nemen, vanwege
COVID-19 maatregelen omtrent hygiëne.
Wat te doen bij een defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw product beschadigd raakt tijdens het transport.
Hiervoor
leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en
kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer
weer defect aan? Die kans is heel erg klein. Maar dan betalen we
natuurlijk wel jouw volledige aankoopbedrag terug.
Verloren pakketje?
Ook kan het soms wel eens gebeuren dat een pakketje verloren raakt tijdens het logistieke proces. Maar niet getreurd, wij zullen u altijd een nieuw pakket toezenden, voordat wij overgaan tot ons retourbeleid.
Annuleren van geplaatste bestellingen
Annulering van je bestelling kan binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling.
Ons orderverwerkingsproces start automatisch na 2 uur, waardoor annuleren daarna helaas niet meer mogelijk is.
Garantie
Garanties worden bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u voor meer informatie gerust contact met ons opnemen.
Contact
085 00 43 816
20 nov. 2022 15:20 Hi Willem , |
Ik begrijp dat je erg graag jouw bestelling naar ons wilt retourneren of dat de retourkosten worden vergoed. Helaas kan ik niets veranderen in het retourbeleid, mijn oprechte excuses hiervoor.
Om jouw tijd en kosten te besparen hebben wij wellicht een alternatief voor jou:
Als alternatief kan ik 15% van het aankoopbedrag terugstorten. Je mag het product dan houden, en hoeft jouw bestelling niet te retourneren!
Ik hoor graag of het een goede oplossing is voor jou!
Met vriendelijke groet,
Caressa
====================================
Ik heb het product niet teruggestuurd, noch die 15% korting geaccepteerd, het laatste zou bovendien om een flutbedrag gaan. De handschoenen voorkomen hooguit dat je dode vingers van de kou krijgt, dus op een lange tour met fiets, motor, brommer of scooter helpt het enigszins. (je moet wel over een zogenaamde powerbank beschikken, dan wel een bereikbare usb aansluiting hebben op fiets, motor, brommer of scooter)
Oh en nog een waarschuwing als je van plan bent een scooter te kopen bij La Souris >> beter niet en zeker geen aanbetaling doen. Binnenkort meer daarover.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten