Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 2 augustus 2019

Azijnpisser melding

Beste bezoeker,

ben gistermiddag uiterst onfortuinlijk ten val gekomen. Een gecompliceerde polsbreuk aan m'n linker arm, waaraan zich ook mijn 'schrijfhand' bevindt, zal de komende tijd niet anders kunnen dan het aantal berichten beperken.

Zal proberen 1 of 2 berichten per dag te posten, maar zoals je begrijpt valt het niet mee om te schrijven. Daarover gesproken: ik schrijf mijn berichten altijd eerst deels met de hand, dit is voorlopig niet meer mogelijk.

Veel mensen zullen blij zijn dat ik m'n pols heb gebroken, ik wens hen dan ook veel plezier met dit bericht.

Ben jij een regelmatig lezer, dan hoop ik op een beetje begrip, zo gauw het gisp eraf is, zal ik weer het normale aantal berichten posten (althans als de boel goed geneest, zo niet moet ik worden geopereerd, om met een plaatje en wat schroeven de boel te stabiliseren, dat zou overigens maar een opname van 1 dag kosten)

Zal dit bericht nog een paar keer herhalen de komende weken, daar een aantal regelmatige lezers met vakantie is.

4 opmerkingen:

  1. Dat is zwaar klote man!
    Hoop fat je geen operatie nodig hebt. Ik heb na een ongeluk 7 schroeven in mijn voet en na 8 maanden is het nog steeds niet 100%...

    Misschien kan je deels de berichten dicteren. Dat werkt bij mij op mijn android telefoon best aardig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste VJBasil,

    dank voor je bemoedigende woorden. Goeie tip, dank je. Ben nu vooral doodmoe en moet gaan liggen heb een paar scheurtjes in m'n schedel (en knallende hoofdpijn), ooeen scheurtje k vlakbij m'n neus en mag dan ook 2 weken m'n neus niet snuiten, ach gaat wel weer over..
    Wens jou en de andere bezoekers een mooi weekeinde!

    Zal morgen proberen nog wat te publiceren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sterkte ermee!
      Hoop dat het goed komt allemaal, kalm aan...

      Verwijderen
  3. Beste VJBasil,

    nogmaals dank en jij ook sterkte,. 8 maanden ellende is niet niks.

    Hoop dat je toch een mooi weekeinde hebt.

    met vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen