Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 17 februari 2022

De Azijnpisser gaat onder het mes

Beste bezoekers van mijn blog, ik gaf onlangs al aan dat men mijn hart verder zou onderzoeken, daarna zou men beslissen wat te doen: direct een stent zetten dan wel op een later tijdstip opereren. Helaas is het de laatste ingreep geworden, men zal drie omleidingen ('bypasses') maken. Het is wel duidelijk dat ik daarna de eerste dagen zeker geen nieuwe berichten kan posten en wellicht voor een langere periode. Vandaag word ik opgenomen en heb ik geen kans om nog berichten te posten

Ik wens jullie allen een plezierige tijd zonder oorlog en Coronahysterie.

Hoop dat jullie mijn blog weer zullen bezoeken als ik weer in orde ben.

Met vriendelijke groet,

Willem Wachtmeester.

(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice: choose 'Engels' [english] so you can recognise your own language [the Google translation is first in Dutch, a language most people don't understand, while on the other hand most people recognise there language translated in english])

2 opmerkingen:

  1. Veel sterkte met de operatie en het herstel. De artt van uw hand zullen gemist worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem, dank voor uw bemoedigende woorden. Was helemaal vergeten te reageren, mijn excuus.
    Met vriendelijke groet,
    Willem Wachtmeester.

    BeantwoordenVerwijderen