Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 25 februari 2022

De Azijnpisser: gezondheid

Helaas zal ik vandaag niet in staat zijn nog een bericht te posten, ben druk met m'n ontslag uit het ziekenhuis.

Zoals ik eerder al schreef, ben ik vorige week donderdag opgenomen voor een openhartoperatie met 3 omleidingen ('bypasses'). Vorige week vrijdag vond deze plaats, maar er waren fikse complicaties. Zo bleek zich een harde schil op het hartzakje te hebben gevormd door een langdurige pericarditis (een ontsteking op het hartzakje). In plaats van de geproduceerde troep weg te kunnen vegen, zoals men gewoon is te doen, is men uren bezig geweest deze schil stukje bij beetje te verwijderen ('een huzarenstukje'), daarna bleek dat het niet mogelijk was om meer dan 1 omleiding te kunnen maken, daar de andere 2 aders te klein waren. De operatie duurde meer dan 5 uur.

Afgelopen woensdag heeft men daarom 3 stents gezet, de bedoeling was 2, maar men zag al snel dat er nog 1 extra moest worden geplaatst. Heb alles goed doorstaan en mag vandaag naar huis, ik ben wel doodmoe (heb vanaf de nacht van vorige week vrijdag op zaterdag tot nu 28 uur geslapen) 


Bij deze mijn grote dank voor het kundig werk van het hartteam van het HagaZiekenhuis (aan de Leyweg), voorts grote dank aan het keihardwerkend verplegend personeel van de hartafdeling, het al even hard werkend huishoudelijk personeel en de brancardiers!! (het is me duidelijk geworden dat door verkeerde bezuinigingen van de kabinetten Rutte 1, 2 en 3 ook dit ziekenhuis een tekort aan personeel heeft, waardoor het personeel zich over de kop moet werken)

Vanaf morgen weer de 'gewone berichten'.

Voor berichten over de westerse propaganda aangaande de situatie in Oekraïne, zie o.a. mijn laatste hiervoor geposte bericht. 

(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice: choose 'Engels' [english] so you can recognise your own language [the Google translation is first in dutch, a language most people don't understand, while on the other hand most people recognise there language translated in english])

2 opmerkingen:

  1. Welkom thuis en een spoedig herstel gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geachte Anoniem,

    dank voor uw bemoedigende reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Willem Wachtmeester.

    BeantwoordenVerwijderen