Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 14 februari 2022

Twitter: de Azijnpisser is tot morgenochtend geblokkeerd

Was vanmorgen zo dom om onder een video waarin je een psychopathische schoft koeien zag prikken met een hooivork als commentaar te zetten: "Please k*** the bastard!!" (en dat voluit natuurlijk) Onmiddellijk na posten van die tekst werd ik (terecht) geblokkeerd door Twitter.


Tja, je mag nu eenmaal niet oproepen tot geweld en dit toont nog eens aan dat censuur totaal overbodig is daar dergelijke oproepen toch al niet getolereerd worden.

Vanaf morgenochtend mag ik weer 'meedoen', dus even geduld of open mijn blog een paar keer zodat je eventueel de nieuwe berichten ziet.

Groet,

Willem.

Tot mijn grote verbazing is m'n account hersteld, en met excuus van Twitter!! (en dat vele uren voor ik weer op Twitter mocht!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten