Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zondag 1 oktober 2023

A song from Klaus ('Schwab-humor' video)

(On the top right hand side of this page you can choose for a translation in the language of your choice in Google Translate)

 

De video na de hieronder getoonde cartoon werd gedeeld op X (voormalig Twitter) door Sonja van den Ende, (een echte) oorlogscorrespondent. Zien en delen mensen!! Deze Schwab kan niet genoeg belachelijk worden gemaakt met zijn smerige dictatoriale plannen, zeker gezien de macht die hij nu al bezit, macht onder andere uit onze naam vergeven door aartsleugenaar en godbetert 'onze premier' Rutte plus een aantal van zijn misdaad bendeleden.

A new song from Klaus...

 

Cartoon van: Cartoon Plukker

Voor meer berichten over Schwab dan wel zijn WEF, klik op het desbetreffende label direct onder dit bericht.


Let op!! De ruimte om reacties weer te geven werkt af en toe niet, zo merkte ik onlangs. Als je commentaar hebt en je kan deze niet plaatsen via de normale weg, doe dit dan via het mailadres: trippleu@gmail.com, ik zal deze dan opnemen onderaan in het bewuste artikel, althans als je geen geweld predikt, voorts plaats ik jouw reactie ook al staat deze diametraal tegenover dat bericht. Alvast mijn dank voor jouw eventuele reactie, Willem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten