Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 10 augustus 2010

Bouwend Nederland chanteert de overheid

Bouwend Nederland zegt de regering de wacht aan: snel nieuwe projecten aanbesteden, anders zetten wij 40.000 mensen op straat. Bouwend Nederland, u weet wel die organisatie waarvan de leden voor miljarden hebben gefraudeerd en de belastingbetaler ook voor miljarden hebben afgezet en er met een grijpstuiver als straf afkwam, chanteert op deze manier de overheid en daarmee de belastingbetaler. Waar halen ze het gore lef vandaan? Zoiets als: ik breek bij u in, steel de hele inboedel, geef u als compensatie 1 stoel terug, daarna gaat het even niet zo goed met mij en i.p.v. dat ik de gestolen miljarden aanspreek, eis ik van u snel een opdracht om de keuken te verbouwen, anders dump ik giftig afval in uw tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten