Als aanvulling op mijn bericht van gisteren.
Intussen heeft de Nederlandse burger al meer dan genoeg belastinggeld opgehoest voor alle armlastige en zieke voetbalclubs in dit landje. Er worden belachelijke bedragen betaald voor voetballers, de KNVB weigerde te vertellen hoeveel er aan onze 'sportieve' voetballers werd betaald tijdens de W.K. in Zuid-Afrika. Ondertussen kunnen de belastingbetalers opdraaien voor de schulden. Daarnaast alle kosten van beveiliging door bijvoorbeeld de M.E., reguliere politie en particuliere beveiligingsbedrijven. Voorts de kosten van vernielingen aangericht door voetbalsupporters, zoals: vernielingen aan treinen, bussen, straatmeubilair, winkels, auto's, fietsen enz.
STOP DE W.K. VOETBAL IN NEDERLAND!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten