De verliezen bij de voetbalclubs zijn opgelopen tot een recordhoogte. Grootste boosdoener de salarissen. In Den Haag hebben de belastingbetalers het megalomane onnodige nieuwe stadion voor F.C. Den Haag, of hoe ze nu ook mogen heten, overgenomen. Al eerder waren er miljoenen in de club gestoken. Hoe is het allemaal mogelijk? We hebben het nog niet eens over de kosten van de voetbalvandalen: inzet mobiele eenheid, vernielde treinstellen, stationmeubilair, straatmeubilair, auto's, winkels enz. En dan het bericht, dat ook de salarissen van onze voetbalclub te hoog zijn. Conclusie: We zijn knettergek in deze stad en dit land!
Laten we de eerste die het nog over de W.K. in Nederland heeft met een enkele reis naar Siberië sturen!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten