Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 21 september 2017

Sint Maarten, Sint Eustatius en witte welgestelde Nederlanders te midden van orkaangeweld.........

Afgelopen dinsdag op BNR na 8.00 u. Clarisse van Haersma Buma (uiteraard familie van de houten CDA opperkloot van Haersma Buma). Zij is directeur van Sint Eustatius National Parks ('logisch' zo'n dikbetaalde functie kan je niet 'aan die zwartjes overlaten') en vertelde over de voorbereidingen op orkaan Maria, die daar toen nog moest passeren.

In tegenstelling tot Sint Maarten, was de schade na orkaan Irma op Sint Eustatius al opgeruimd. Maar nu moet alles weer worden vastgezet, aldus van Haersma Buma....... Nu dacht ik dat ze het over de orkaan voorbereidingen op het eiland had, maar daar vergiste ik me behoorlijk, nee van Haersma Buma had het over haar orkaanbestendige villa en de grond daarom heen...........

Ongelofelijk mensen, dan te bedenken dat we in 2017 leven, het jaar 1817 is volgens mij reeds lang verstreken..............


Geen opmerkingen:

Een reactie posten