Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 22 juli 2016

Facebook blokkeert voor de tweede keer De Azijnpisser........

Mensen, het is weer zover: voor de tweede keer dit jaar, is mijn Facebook 'account', zonder vermelding van redenen geblokkeerd!! Daarmee kan ik mijn berichten niet delen op Facebook!!

Censuur anno 2016 en dat in Nederland!!

Facebook stelt dat je problemen kan melden op haar internetpagina, maar daarvoor moet je wel aangemeld zijn....... ha! ha! ha! ha! ha! Wat een stel oplichters!

Aanpassing van dit bericht op 22 juli 2016: een dik halfuur na plaatsing van bovenstaand bericht, kreeg ik wonderwel weer toegang. De laatste keer, eerder dit jaar, duurde dit meer dan twee maanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten