Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 14 juli 2016

Hassnae Bouazza over Ronaldo: "Maak je niet ongerust, hij is niet van de mannen...!!"

Bij het zoeken naar een oud bericht over CDA plork Hans de Boer (topgraaier VNO-NCW), kwam ik nog een aantekening tegen over het Mediaforum van 14 juni jl. op Radio1.

'Aangeschoven' was o.a. 'journalist' Hassnae Bouazza. Het gesprek, 'hoe kan het ook anders', ging over voetbal. Ik viel met m'n neus in de ranzige boter, daar ik de pest heb aan sportgelul en bij een woord dat met voetbal of een andere sport te maken heeft, normaal gesproken onmiddellijk op een andere zender afstem.

Ik bleef 'hangen' daar ik Bouazza hoorde zeggen: "Maak je niet ongerust, hij is niet van de mannen", ik begreep even later dat het om de voetballer Ronaldo ging. Mocht u niet begrijpen, wat Bouazza hier probeerde te zeggen met: 'niet van de mannen', lees: niet homo zijn......... U weet het, als iemand homo is, moet u dat verontrusten!!!
Godverdomme wat een gek!!

E.e.a was te danken aan huis, tuin en stal psychiater Bakker. Deze enorme flapdrol schijnt in de sportzomer hysterie programmering een rol te hebben, waarin hij voetballers en andere sporters psychiatrisch op afstand beoordeeld, dit aan de hand van teksten en tv beelden........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Zoals ik al opmerkte: ik heb maar een deel gehoord van deze nonsens, maar als ik me niet vergis heeft Bakker Ronaldo weggezet als homo......

Goh, nooit geweten, dat homo geaardheid een psychiatrische ziektebeeld is!! Weer wat geleerd........
Godgeklaagd!!

Heb de pest aan het gelul van inburgering, maar voor Bouazza wil ik graag een uitzondering maken: mens ga integreren, homo zijn is hier de normaalste zaak van de wereld, waar praktisch niemand 'ongerust' over is, op een aantal religieuze radicalisten na! Dwaas!!

Voor meer berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, de u onder dit bericht terug kan vinden, dit geldt niet voor de labels: Bouazza en Ronaldo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten