Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 1 februari 2018

Radio1 met Beatrix oranje propaganda voor 'het hele volk....'

Mensen, gisteren op Radio1, een (ik geloof bijna ieder uur) terugkerend 'fenomeen': de verjaardag van Beatrix........

Ik weet wel dat men niet vies is van een fikse portie oranje propaganda op Radio1, maar dit ging een héééééél eind verder........ Alsof gans Nederland gisteren dacht aan en bezig was met de verjaardag van tegenwoordig prinses Beatrix.

Die mythe houdt men graag overeind bij de reguliere media en in de politiek, dus dat we met z'n allen de hele dag aan 'ons' nationale waterhoofd, zijn pampakoningin en hare gehelmde denken..... Echter als je kijkt naar de dood van Johan Friso, nadat hij langdurig in coma lag, is het enthousiasme van de reguliere media (en in dit geval ook van het onafhankelijke NOS Journaal op Radio 1) voor het koningshuis zwaar overdreven..... Ter verduidelijking: na de dood van Johan Friso tekenden slechts wat meer dan 20.000 mensen het nationale condoleanceregister, ofwel minder dan twee tiende procent van de bevolking........

'We' moeten en zullen 'koste wat het kost' het meer dan belachelijke, middeleeuwse koningshuis in stand houden en verheerlijken, zelfs al misdragen die figuren zich, zoals met het aandeelhouderschap van Shell, of handel in huizen.......

Oranje propaganda van ons belastinggeld en dan nog voor een oplichter die mooie praatjes hield over zorg voor het milieu en de luchtvervuiling, terwijl ze zelf grootaandeelhouder was (en is) van Shell............. (althans de eigenaar is het koningshuis, als ik me niet vergis en als ik me dan nog eens niet vergis, behoort ook Trix nog steeds tot het koningshuis); over triviale kennis gesproken........

Zie ook: 'Koningshuis propaganda vanwege huwelijk Harry en Meghan'

        en: 'Aandelen olie in de lift als reactie op afschieten Iran-deal door Trump......' (het koningshuis is grootaandeelhouder Shell....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten