Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 30 september 2010

Een hysterisch akkoord

Lachend laten de ratten Wilders, Verhagen en Rutte zich fotograferen. Wat 'n lol, wij naaien de kiezers een ongekend groot oor aan en alle idioten in Nederland zijn op het hysterische af manisch over het bereikte akkoord, ook al weten ze bij god niet wat er is afgesproken.
'Sticky fingers' Rutte gedraagd zich als een schooljongen die voor het eerst de Efteling bezoekt. Dat moet ons land regeren.....
De grootste slappe lul van Nederland, de voorzitter van het CDA Bleker, laat zich ook dapper het een en ander ontvallen voor de microfoon. Deze zak laat zich schofferen door Wilders en mag en wil daar dan verder niet op in gaan, zie hier de houding van de komende regering met Wilders die de marionetten bedient, heel triest.

2 opmerkingen:

  1. Eindelijk een stukje over het hysterische akkoord!!
    Ikzelf maak me om eerlijk te zijn ook danig zorgen om wat nu ons land gaat regeren. Als Nederlander met voorkeur voor een buitenlandse vrouw, hou ik mijn hart vast. Ik ben om eerlijk te zijn ook van plan om zeer binnenkort te vertrekken naar het geboorteland van mijn vrouw. Heb het nooit die gedacht gehad, maar ben er denk ik wel aan toe nu.
    Dominikaanse Republiek, ik kom eraan!!
    En overigens, ben al meer dan 20 jaar getrouwd, we hebben 2 kinderen, en die hebben al keurig hun eigen leven opgebouwd........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Anoniem,

    ik kan niet anders dan u groot gelijk geven. Helaas kan ik mij vanwege mijn gezondheid niet veroorloven te emigreren. Mijn bericht is intussen een dag oud, langzaam tekenen zich de gevolgen van deze 'akkoorden' af. Het is zeker voor de minderheden en/of de zwaksten in deze maatschappij een ramp.
    Ik wens u en uw familie een goede en zonnige toekomst in de Dominicaanse Republiek toe en mochten uw kinderen hier blijven, een heel snelle 'crash' van dit onzalige crypto-fascistisch kabinet.
    Willem wachtmeester.

    BeantwoordenVerwijderen